Wednesday, November 30, 2011

Therapy minda

hari ini makcik bermain kat taman..berjalan jalan kat batuan ini..waduh waduh...sakit nyer kaki makcik..berjalan pon slow slow..ala ala orang baru lepas bersalin. dah lama tak berpijak kat batu batu camgini. makcik cuma dapat 3 round. im proud of myself..at least selepas therapy ini..terasa lega jer badan. bukan hanya badan tapi fikiran pun rasa ringan..more relaxing.  no wonder orang cina suka berjalan atas batu camgini.
 photo 721119ef_zps168f2039.jpg
orang tua ini berjalan laju jer. masa makcik tegor dia , dia dah selesai kan 10 round. kagum sungguh makcik dengan orang tua ini. sempat lagi dia bagi semangat kat makcik...jalan slow slow tapi jangan berhenti...itu kata nya.
 photo 862f6070_zps93bde42a.jpg

 photo c8f3a4e1_zps671f7260.jpg
have u all try it..? orang kata kalau kita berpijak dan kaki kita terasa sakit bermakna kita banyak penyakit..tapi lepas kita buat therapy ini u ols boleh rasa kelainan dalam sistem badan.. alalalalala pepandai jer makcik nih kan..pada hal baru hari ni berjalan kat atas nya..hihihihi

2 comments:

Rin said...

reflexology namanya tu kak... kat rumah saya ni ada laa laki saya letak 4 petak.. konon! hahahaha tak pernah nya nak pijak2...

sakit kak oi... terutama tang tumit.. tak tahan saya.. dah laa badan berat.. hiks!

tapi memang bagus... cina memang pandai bab2 cenggini... kat ofis saya tu kalau saya sakit kepala.. mula lah ada cina sorang tu suka picit kat area ibu jari tangan saya... menjerit saya kak!

Makcik Kerabu said...

sakit bangat..tapi memang salute orang cina yang kuat semangat dan kuat menjaga tubuh badan mereka. lepas berjalan nihkan..fikiran lapang jer...sakit sakit tu pon ilang..kalau ada kat rumah..gunakan kemudahan itu..boleh relax..tido pon senang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...