Monday, September 5, 2011

Jiwa kacau

murah benar airmata makcik minggu ini.. dengan berita wartawan kita NORAMFAIZUL yang mati terkena tembakan peluru sesat dan melihat berita live di tv3..mencurah curah airmata makcik. Al-fatihah untuk arwah. semoga dia di tempat kan di kalangan orang yang beriman . AMIN.
makcik tak nak mengulas lanjut tentang ini. banyak benda yang menjadi persoalan tapi siapa kita untuk mengkritik orang orang ini kan..tak ada makna nya mereka nak dengar keluh kesah ikan bilis seperti kita. enuff of that.

saturday lepas pakcik punya birthday..tapi angin pakcik tak berapa elok.sebabnya makcik bangun lewat dan konon nya tak wish him birthday . makcik dah awal awal wish dia. kes tak perasan atau masa makcik wish tu dia memang dah betul betul tido. then hari tersebut plak anak anak makcik balik lepas bercuti raya dengan makcik. huishhh...sedih nya makcik..sewaktu di airpot tak tertahan makcik melihat mereka berdua masuk ke balai berlepas tu ..macam budak kecik plak makcik menangis..sedih lah..sampai rumah..dalam bilik air..sambil mandi tu boleh lagi menangis..huhhh..makcik nih tetiba plak jadi penyedih ..2 hari juga lah makcik layan perasaan itu till semalam pakcik setuju amik tiket makcik balik kampung...yessssssssssss!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...