Friday, December 30, 2011

Selamat Tahun Baru 2012

Dah bersawang dah rumah makcik ini..agak lama tak menghapdet ..tetiba kehilangan kata..cewahhh kan..
esok lusa dah nak masuk ke tahun baru. berapa kerat jer resolution makcik berjaya..congak sana sini...nan ado satu yang bergerak...eh...kan....makcik nih hangat hangat tahi ayam jer.  End of 2010 sehingga 2011 banyak cabaran buat makcik..banyak dugaan ..Alhamdulilah..ALLAH uji makcik dikala makcik lalai dalam mengingati NYA. Alhamdulilah makcik dapat melalui nya meskipun terlalu banyak duri duri bunga rose itu..ahaks. tapi yang pasti setiap kejadian yang berlaku, setiap kali hati makcik tersentuh sedih, pilu, gembira ianya adalah gambaran untuk perasaan yang di anugerah kan illahi pada makcik. - melalui pakcik, anak anak dan kaum keluarga dan kawan kawan..ah...berapa kerat jer kawan makcik ini...the real friend..takat hii bye tu....alahaii..sungguh lah makcik ini duduk didalam gua...eh...didalam dapur jer.

Kat sini makcik nak ucap terima kasih pada pakcik...(macam ler pakcik tu masuk sini kan..huhuhu) untuk kasih sayang yang macam pantai tu..kejap sarat...kejap surut..ngeeeeeeee..pada anak anak yang sentiasa di hati..harta tak ternilai  yang ALLAH berikan pada makcik yang tak ada apa apa ini untuk rasa emosi yang sentiasa pasang surut..always love u kiddo. Semoga hidup sentiasa di dalam lindungan ALLAH, belajar rajin rajin iyer..jauhi yang haram haram..jangan tinggal solat ..hokay..eh..masuk ker mereka kat sini..ngeee....ini cuma luahan hati makcik ..tak baca tak per..makcik doakan yang terbaik tuk mereka.

Untuk  adik akak..yang sentiasa terbang ke sana ke mari..dan nak menetap kat china plak..huhuhuhu....I wish u a very very very good luck untuk tahun 2012. semoga semua yang di hajati di makbul kan ALLAH. You know who u are...

pada kengkawan lain..semoga persahabatan di alam maya ini sentiasa berkekalan...dan berkawan biar ikhlas iyer..jangan kutuk kutuk kat belakang..

nih menu masa acara makan makan untuk tetamu tersayang minggu ini
 photo f997d712_zps6c0b00e6.jpg
Butter Rice with Parsley

 photo 1228d005_zpsa71eb72b.jpg
 Roasted Chicken Wing,

 photo 67458d59_zpsa0765c49.jpg
 Sherperd Pie (motif  kentang melambak cos makcik suka sangat sangat kentang..and sambal ikan bilis tersangat pedas - tekak melayu tak leh nak buang iyer)

 photo 327dc7ee_zpsdd2cff8c.jpg
Pavlova..by request
eh..ada lagi..tapi ..cukup lah dulu..nak layanz ajek hassan dulu...ihiks...

Happy New year semua...enjoy your holiday..dan selamat jadi driver budak budak sekolah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...