Tuesday, August 17, 2010

Thanks Datuk and Datin

Terasa agak cepat masa berlalu. sebelum puasa we was on what so called travelling and holidaying. dari KL, Penang then ke Perak , then to Johor and then Pahang then balik ke Kl semula. Oh tak terkira yang lalu kawasan ke negeri sembilan or melaka . Its was a very nice trip ..even hanya kami berempat. me, my parents and my DahLing.

While we was in Penang..makcik bermalam di rumah yang sungguh The very very very nice humble datuk and datin. We was treated so good that terasa sungguh segan yang teramat . Sebab kesibukan datuk (because of his meeting in Perak) kita orang di order ke Perak siap dengan driver yang mengambil and with hotel accomodation lagi. sungguh teruja..we stop at kuala kangsar - with datin membeli belah kat tepi sungai itu. Terlupa nak amik gambar sebab teruja dengan barang barang yang dijual disana. then lepas check in kat hotel..again ada orang yang mengurus kedatangan kami..lepas makan then berehat sebentar and petang tu we all pergi bershopping..(terasa makcik macam dayang dayang yang mengiringi sultanah sedang berbelanja - sebab ada escort ler plak..terlalu banyak yang jadi perasaan segan dan malu..sebab layanan yang sungguh baik. Dan makcik berharap rezeki datuk dan datin murah dan berbahagia disepanjang hayat mereka dan di kurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dalam lindungan ALLAH.AMIN. (if they ever read this though i think they wont bother)

oh.. yes..I owe them so very big favour. Terlalu banyak kebaikan mereka.Hingga dari Perak hendak balik ke KL pun his driver yang menghantarkan kami. Hanya ALLAH yang dapat membalas kebaikan mereka. thanks so much datuk dan datin yang cute lagi jelita.

asal menyebut teringin nak makan ajer..the next day muncul lah


Durian yang enak.


the rambutans...so manis


manggis ..tak termakan


langsat - tak tersentuh sebab terlalu banyak makan durian dan rambuta

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...