Wednesday, August 18, 2010

WAWA INN - PLEASE UPGRADE YOUR ROOM & YOUR SERVICE

ok nak cerita ketidak puasan hati tentang wawa inn yang kat muadzam shah - PAHANG(because this is the only hotel yang dekat dengan bandar - whatever you call it - bandar atau pekan... if any of you ( the management) ada terjumpa komen ini please please please upgrade your place dan juga service anda. Nak komen juga tentang lady Boss yang tak berapa nak peramah dan kurang senyum dengan pelanggan hotel..ala ala sombong gitu and yes tokeh besar pun sama , sungguh tak mesra alam dengan pelanggan....hello kita bayar tau walaupun anda orang kaya dan banyak duit.Dengan sewa bilik RM100 semalam makcik rasa I can expect more than seperti gambar yang kat bawah ini. I hope Bandar Muadzam ada choice yang lebih baik di masa akan datang. Yes waiting for the new hotel soon.

Berbalik pada wawa inn ini.. bukan nak kondem bisness anda.. DIULANG KATA - TIDAK ADA MAKSUD UNTUK MEMBINASAKAN BISNESS ANDA YANG MAJU ITU cuma sebagai pelanggan saya rasa ada keperluan untuk pihak atasan untuk membaik pulih dan membersih setiap bilik yang di huni oleh pelanggan.


Nice place..memang jatuh cinta dengan kawasan ini. nice enviroment


tenang jer kat sini..

tapi yang tak elok nya :-


langsir yang koyak.. - boleh di maafkan

tapi ini.. sungguh tak menyenangkan

loya tekak makcik






and this one...oh please....tak susah sangat nak mencuci nya











tempat letak sabun... yuckkk


dan tempat letak colgate, berus gigi..





Towel yang di sediakan...sungguh lah kasar - boleh buat lap kaki dah.





yang ini plak - dah kebocoran...and i wonder kenapa tak di service.



PLEASE PLEASE PLEASE UPGRADE YOUR SERVICE

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...