Wednesday, June 13, 2012

Up Semangat

Tiba tiba makcik tak bercinta sangat untuk menjenguk ke sini. Entah kemana semangat berkobar kobar makcik . Hilang sudah sifat kerajinan makcik untuk membaking itu. semua nya udah bertebaran di mana mana. Kesempitan masa ~ idak lah makcik banyak kerja macam orang lain selain dari melayan cerita korea dan sanggup bersekang mata sampai pukul 5 pagi dan kemudian nya liat nak bangun seperti orang yang kerja shift malam. huhuhuhu.. buruk sungguh perangai kerana penangan cerita korea yang sehingga 5 disk itu.
Jangan ikut lah perangai buruk makcik itu, nasib lah kan dapat encik somi yang kerja outstation, kalau idak jangan lah mengharap untuk berperangai sebegini....kalau dapat somi yang baran mau kena penampar., kalau nasib dapat somi yang ala ala soleh alhamdulilah  jer.
Malam ini baru berkesempatan menjenguk sana sini . Menjenguk IG yang dah lama tak leh posting kerana di layari dalam hp cap ayam jer. menjenguk rumah yang juga udah lama bersawang. wahhh nampak sangat i dont have a life. weekend ini nak get away lagi. kali ini nak memandu ke kk plak. dari jauh makcik dah boleh cium ikan bakar dan udang bbq. huhuhu..gumuk lah makcik .aiseh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...