Sunday, March 11, 2012

PAVLOVA

 photo 88fd4cf2_zpsc7aa3c1c.jpg sebenarnya makcik nih tengah berkira kira nak baking pavlova ini tapi tu lah kan..geng makan plak tak ada. kang makan sorang sorang plak tak besh. buat masa sekarang ini tatap jer lah kan gambar pavlova yang makcik  buat dulu. pavlova with taburan delima dan strawberi. do you know that pavlova coklat sangat sedap..lebih sedap dari pada pavlova yang biasa kita makan. tak berapa manis  dan sungguh...(sambil menelan air liur)  pergh pergh....serious.u ols harus mencuba nya taw.

dekat sini hari hari ujan. kalau tak siang.. malam.. kalau tak pagi , belah petang.. kekadang penat juga lah bila hari ujan nih..time tengah driving dan kebetulan ada kain jemuran di luar..aduhhh part itu lah paling tak best. hari ini makcik bekerja didalam kawasan parking jer. bersih kan apa yang patut..esok nak alih tempat pasu bunga plak. a break time dari duduk seharian didalam dapur. minggu ini nak abis kan buat coklat . makcik dah berjaya buat dalam 500 ratus keping....then next week nak buat tat..(konon nya)..mampu tak makcik..huhh...

 photo 5ac42a56_zps483761e8.jpg
teringat kat pond...dah jadi isteri orang dah gamak nya. tahniah pond..

3 comments:

Adila said...

sejak akk balik miri ni.. entry akk klu citer psl mknan.. mesti nak ada telan air liur yer.. wakakakaka..

miss u kakak!!

yan said...

Kak marlaaa

Miss u so much.. teringat pavlova akak.. teringat sup kentang jugak. Uwaaa.. uhuks

Unknown said...

Miss u ols semua.. serious patner makan tak ada. macam tak cukup ahli jer. and yes..sekarang ini banyak telan air liur jer.. tunggu u ols datang melawat lah..kita makan makan ..(tetiba kan..teringat itu minyak ikan masin)..kekekkekekeke...nak kata telan air liur lagi lah nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...