Saturday, May 14, 2011

makan hati sungguh makcik duduk tempat baru ini. mana tak nya, tak ada kerja, dok rumah ,jaga makan minum pakcik..and yes dengan kata lain makcik kat sini menternak lemak. sungguh tak best. Dua minggu lepas makcik berjinak jinak dengan kegiatan KEMAS..belajar kraftangan dan memasak tapi ya ampun..bab menjahit memang tak leh nak masuk link. dengan mata yang dah tak berapa nak melihat dengan jelas, makcik rasa menjahit tak sesuai langsung. pendek kata tak minat lah .
Dekat sini makcik tak ada kawan. internet pon kekadang jer lepas tu pon kalau anak makcik balik dari kampus boleh ler menyendeng sesekali.

kekadang makcik tertanya what will happened next in my life. dengan segala what so called kemewahan yang ada makcik tinggal kan untuk menjalani hidup yang baru kat tempat yang penuh cabaran, dengan keperitan, dengan masalah kewangan yang tak pernah nak selesai sehingga rasa malu pulak dengan keluarga esp my lil bro. but demi tuhan, ALLAH berikan keluarga kami seorang adik yang begitu perihatin terhadap keluarga nya , terhadap kakak dan abang. dan sentiasa membantu kami ketika dalam kesulitan. dan i will do the same for him . untuk kebahagiaan dia, Insyaallah.
Dan dalam setiap solat makcik , makcik sentiasa doakan kebahagiaan dia, agar dia di pertemukan jodoh yang baik dan juga sentiasa di murah kan rezeki. I love you ucu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...