Sunday, April 25, 2010

Aku nak cerita tentang kecantikan ini..pada yang taksub nak cantik biarlah berpada pada..well..sepatut nya kita kena bersyukur dengan apa yang kita adakan tapi bila dan berkahwin kalau suami asyik menjeling yang kurus, yang body seumpama model, yang perut tak bercacing..(bahasa nani untuk yang berperut buncit) yang rambut panjang mengurai tapi bini di suruh bertudung litup.. apa kes?

Maka keluar lah pesen yang kadangkala bertudung litup kadangkala berbuka bukaan. (itu aku jugalah) ya ya ya...iman tak kuat..camna iman nak kuat bila buka majalah nampak muka artis lawa, nampak gambar umie aida yang semakin cun, tak yah cerita tentang siti lah..memang lawa dan makin bertambah cantik . Anita Sarawak plak makin bertambah muda..macam reversed umo pulak kak nita . Antara yang mempergaruhi untuk menjadi semakin muda lah kononnya.. then amik vit c, telan jamu bagai. oh yes..aku juga lah itu. cucuk vit c ? dah pernah... konon nya nak cantik, konon nya nak kulit seglowing artis..tapi aku lupa aku bukan artis.. hahhahahaha.

setelah menelan macam macam produk kurus dan cantik..I have to declare aku dah give up dengan benda alah itu. I am what I am..Bersyukur pada apa yang ada.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...